English
تاریخ بروزرسانی : ۲۵ فروردین ۱۳۹۳
 

Leader1

President1

Niru1

AbFa1

num4

smsReq  

AAAB2 

 

 BTNTarefe2
 BTNCalcAB2
 BTNResidegi2
 BTNSoalat2
 BTNShekayat2 

تعداد کاربران آنلاین : ۳۶ نفر
بازدید کل : ۶۱,۹۲۷ نفر
بازدید امروز : ۷ نفر
بازدید دیروز : ۸۰ نفر
پربیننده ترین روز : ۱۱ آبان ۱۳۹۱
بیشترین بازید روزانه : ۹۲۷ نفر
دوشنبه، ۱ اردیبهشت ۱۳۹۳, ۰۶:۴۳

WPTools

BTNTools

 

WPMail

BTNEmail

    

شیدسچپج
۱
 21 
۲
 22 
۳
 23 
۴
 24 
۵
 25 
۶
 26 
۷
 27 
۸
 28 
۹
 29 
۱۰
 30 
۱۱
 01 
۱۲
 02 
۱۳
 03 
۱۴
 04 
۱۵
 05 
۱۶
 06 
۱۷
 07 
۱۸
 08 
۱۹
 09 
۲۰
 10 
۲۱
 11 
۲۲
 12 
۲۳
 13 
۲۴
 14 
۲۵
 15 
۲۶
 16 
۲۷
 17 
۲۸
 18 
۲۹
 19 
۳۰
 20 
۳۱
 21 
برو به امروز

اوقات شرعی

دوشنبه، ۱ اردیبهشت ۱۳۹۳
اذان صبح : ۰۴ : ۵۲ : ۵۹
طلوع خورشید : ۰۶ : ۲۴ : ۲۹
اذان ظهر : ۱۳ : ۰۳ : ۰۷
غروب خورشید : ۱۹ : ۴۲ : ۱۸
اذان مغرب : ۲۰ : ۰۰ : ۰۹
rahim-moazenzadeh.swf 04 : 52- 13 : 03- 20 : 00
    

خدمات الکترونیکی

      BTNWMeterBTNCalculatorBTNGhabzview

KhadamatPic  
BTNKhadamat 

tit_pay      

 SinaB  SamanB   TejaratB   ParsianB   EghtesadB   SepahB   MeliB   MelatB    

چرخه کامل آب

گزیده اخبار

"شرکت آبفای منطقه دو موفق به کسب تقدیر نامه مدل تعالی سازمانی گردید ."
کسب گواهینامه و دیگر عناوین ارزیابی مدل تعالی سازمانی همواره یکی از دغدغه های سازمانهای پویا و پیشرو می باشد چرا که ارزیابی مثبت شرکتهای ناظر و صادر کننده گواهینامه ارزیابی دلیلی بر رشد و پویایی شرکتها و سازمانها در راستای دستیابی به اهداف تببین شده و در نهایت گام برداشتن در مسیری است که نتیجه اش روان سازی و افزایش توان سازمانها در ارائه مناسبتر خدمات و رشد تولید است
« نشریه الکترونیکی شرکت آب وفاضلاب منطقه دو راه اندازی شد.»
« نشریه الکترونیکی شرکت آب وفاضلاب منطقه دو راه اندازی شد.»
استفاده از نشریه الکترونیکی روش جدیدی درآموزش و ارتقاء سطح اطلاعات عمومی وتخصصی کارکنان می باشدکه علاوه بر سهولت دسترسی و ارائه مطالب مورد نیازکارکنان، هزینه های شرکت در بخش آموزش و انتشارات را بشدت کاهش می دهد
وضعیت کم آبی سالجاری در نشست هم اندیشی شهردار و دبیران شورایاریهای منطقه 4 تشریح شد.
جلب مشارکت و اقناع شورایاران که منتخبین مردم محلات شهری در پیگیری مطالبات وخواسته های آنان از مجموعه نهادها وسازمانهای ارائه دهنده خدمات شهری هستند ، با توجه به اقبال عمومی به این نهاد مردمی یکی از روشهای موثر جلب مشارکت مردم وساکنان محلات شهری درکاهش میزان مصرف و استفاده بهینه از آب شرب است
« بامشارکت در اشاعه فرهنگ مصرف بهینه آب از تبدیل دوره کم آبی به بی آبی جلوگیری کنیم . »
« بامشارکت در اشاعه فرهنگ مصرف بهینه آب از تبدیل دوره کم آبی به بی آبی جلوگیری کنیم . »
بسط و گسترش فرهنگ مصرف بهینه آب در کشور و به ویژه در شهر تهران بیش از هر عامل دیگری در ذخیره آب و اطمینان از استمرار جریان آب در شبکه توزیع برای بهره مندی شهروندان از این نعمت خداوندی مقرون به صرفه و قابلیت اجرایی دارد که این مهم باحمایت و مشارکت فرهیختگان و رهبران فکری جامعه در هدایت افکار عمومی به اصلاح الگوهای نادرست مصرف آب دست یافتنی است
اطلاعیه
قابل توجه شهروندان محترم : اخیرا مشاهده شده است برخی افراد سودجو با معرفی خود بعنوان کارمند شرکت آب وفاضلاب ، سازمان هدفمندی یارانه ها ، وزارت نیرو و . . . با مراجعه به شهروندان و با تهدید به قطع یارانه ها و یا افزایش مبالغ آب بها به فروش تجهیزات کاهنده و دستگاه تصفیه آب اقدام می نمایند
« نشست هم اندیشی مدیرعامل و مدیران شرکت با هیئت رئیسه و دبیران شورایاریهای منطقه 7 تهران»
« نشست هم اندیشی مدیرعامل و مدیران شرکت با هیئت رئیسه و دبیران شورایاریهای منطقه 7 تهران»
همکاری و همیاری شورایاران بعنوان معتمدین و نمایندگان منتخب ساکنان محلات شهری در اطلاع رسانی ، جلب مشارکت و همراهی مردم به هنگامی که تغییرات آب و هوایی وکاهش نزولات جوی منابع تامین آب شرب را بشدت در معرض تهدید قرارداده است یکی از موثرترین وکم هزینه ترین راهها برای کاهش مصرف و ایجاد تعادل بین عرضه و تقاضای آب است که با انجام نشست هم اندیشی مدیران آبفای منطقه دو با اعضا هیئت رئیسه و برخی ازدبیران شورایاری منطقه 7 تهران گام اول آن در این منطقه برداشته شد